Followers

Jun 8, 2014

soon something new

Soon something new will be here, I promise! 
So much is happening in our life that this blog is last thing that I think about and ...



Mam nadzieje, ze na dniach pokaze cos nowego wydzierganego, a juz na bank w czerwcu (tego roku ;) mam kilka nowych sweterkow, juz sa noszone przez chlopakow tylko zdjec brak! i czasu na blog, obkupilam sie troche jak widac z pierwszym dniem maja :o) skorzystalam z promocji i sie ciesze, bo dobrze mi sie dzierga z cotton merino jak i z baby merino, naczytalam sie wczesniej przeroznych opinii (glownie negatywnych), ale przetestuje sama. Bawelna light drops tez nie ma dobrej opinii, a ja lubie, nie rozdwaja mi sie jakos okropnie na drutach, ale przyznaje, ze sie rozdwaja jak to bawelna, nie przeszkadza mi to, piore w pralce i sie nic nie zmienia w sensie nie zwieksza i nie zmniejsza, a to duzy wygodny plus!

2 comments:

  1. Oj, teraz w Polsce Wasi chłopcy nie ponosiliby sweterków, bo u nas potworne upały.
    Buziaczki dla wszystkich.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.