Followers

Oct 3, 2013

Ready Vine, Bienvenue and Comfy.

I managed to update and add more sizes to three my patterns. All tested with cotton light drops
Vine Lace Cardigan, Bienvenue mon couer and Comfy baby & toddler cardigan. Sizes from newborn to 24months. Soon preparer son arrivee will be ready, maybe tomorrow...Does anyone know free knitting stitches chart maker? Please let me know. Thank you.  
Maybe i will do new photos of this cardigan, at the moment I feel that I have to change the buttons, this blue is to flashy or maybe my eyes will used to them...

.

Trzy sweterki gotowe w nowej rozmiarowce do drugiego roku zycia. Wykorzystana wszedzie wloczka dropsa cotton light. Wzory rozpisane na nowo( Vine Lace,  Bienvenue mon couer, i COMFY Baby )
na rav zdarzaly sie komentarze, ze byly w starej wersji skomplikowane, rzeczywiscie byly! sama zlapalam sie za glowe jak ja moglam tak je rozpisywac, zwalam na ciaze blizniacza... teraz zamiast rozszyfrowywac lapalam za druty i od nowa spisalam przody sweterkow jaka jedna calosc a nie cos tam na czteryoczka osobno, za chwile cos na trzy oczka osobno... gdyby ogloszono jakis konkurs na najbardziej zakrecone wzory, wygralabym jak nic :o) ten mietowy u gory czeka na nowe guziki, jakos za bardzo sie gryzie na zywo, w sklepie tak ladnie wygladaly na granat, w domu okazaly sie chabrem! i vine lace w tym bladym rozu tez rozczarowuje kolorem, wloczka kupowana w necie to kot w worku :o) dodalam tez nowy - stary wzor po lewej stronie blizniakow w sweterkach, jak sobie ogladalam te zdjecia to az sie lezka kreci w oku, a to przeciez zaledwie rok temu te dwie pyzy przyszly na swiat :o) rozczulaja mnie kazde maluszki, co tu duzo mowic... moze jutro dodam w koncu preparer son arrivee, z pewnoscia w tym tygodniu i inne... Zdjecia sie pstrykaja... Mam prosbe, bo szukam darmowego programu do rozpisywania wzorow i nie moge znalezc :(  Moze ktos mi podpowie, z gory dziekuje za pomoc.  

8 comments:

  1. kasiu, najwyzszy czas abys poszerzyla swoja dzialanosc hehe, trzymam kciuki!!! niesttey nie znam zadnych programow tego typu, serdecznosci z krakowa, beata

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne wzory minisweterków :) Trzymam za ciebie kciuki.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Hi Kasia, your designs are so sweet, I was waiting for bigger sizing, thank you so much! lots of love Debbie

    ReplyDelete