Followers

Oct 4, 2011

Mitenki, rekawiczki...

Projekt Laury Chau na rav jako Powder river set zwyczajnie skradl moje serce :o)





Bardzo mi sie spodobal ten komplet, ponoc wloczkozerny na maxa, ale nie odstrasza mnie to!



Mittenek jeszcze nie mialam przyjemnosci robic, ale mysle, ze te beda moje pierwsze ;o)



Darmowy wzor Emerald Fingerless Mittens by Lucy Sweetland Prawdziwa kopalnia darmowych wzorow tutaj,

a ta para nalezy do KathyInIowa .
aaaaaaa i prosze to by bylo tyle na dzis, dziecko sie obudzilo, czas szykowac sie do pracy i przedszkola! a chcialam jeszcze kilka wstawic zdjec i linkow!


******************************

Odnosnie komentarzy... Dziekuje!

7 comments:

  1. aaaaale piękności, mnie urzekła druga para... cuda!

    ReplyDelete
  2. Ciekawe te mitenki, tylko zawsze mi się wydawało, że powinny mieć podzielone palce na całej dłoni, nie tylko na kciukach.
    Serdecznie pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Witam
    Proszę przyjąć ode mnie wyróżnienie One Lovely Blog Award
    zapraszam na http://joashkag.blogspot.com/
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Mitenki z pierwszego zdjęcia wywołały u mnie wytrzeszcz oczu rodem z Disneyowskich kreskówek :) Ile by włóczki "nie zeżarły", to warto je zrobić.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.